Sunday, April 26, 2009

tak tau la..baca sendiri..




salam dihulur pembuka bicara,



senyuman terukir membawa makna,



aku ini bukan siapa-siapa ,



hadir hanya untuk meluahkan rasa...






hahah angin pantunku telah datang tolong3x!!!hihihi..



nie lah hobi aku bila dah tensen2..dulu time kat sekolah pun aku slalu berbalas pantun 'bodoh' dgn gang2 aku kat bahiyah girls school huhu rindi..rindu..rindu..






sekarang nie dah 3paper lepas tinggal lagi 4paper menanti untuk bertarung hiyakkk!!!



ari rabu nie subjek killer aku rasa..aku je kot yg rasa ianya subjek killer sbb mmg blur semenjak masuk bab NMR..IR ok lagi tapi bila dah msuk NMR mmg la..masuk clss tapi otak ke tempat lain..






sabar nazirah sabar...iniah yang dinamakan student..



inilah hidup seorang student..anda mengaku anda seorang student??mestilah la..sy budak ukm hehhe...






klu dah ngaku seorang student, kenalah ada behavior seorang student..pegi clss..buat tutorial..buat asgmt dan masuk exm..






ermm..



"ya Allah tambahlah kepadaku ilmu"





p/s nak bunga yang mana satu??














No comments: