Thursday, April 30, 2009

A.K.U.D.I.R.I

aku: alahai diri..nape xngantuk lagi ni?
diri: tah la..segar bugar plak mlm nie...
aku: hahhaa aku tau diri dah xsabar nak bertolak esok pagi kan..kan..kan...
diri: ermm...betoi2.dah xsabar nie..
aku: i'allah aku mohon dengan kembara kali ini akan memberi bekal untuk menempuh kehidupan mendatang...kau tahu diri??sejak dua menjak nie..tarbiyah aku memang kelam kabut.huhuhu harapnya kembara ini memberi seribu makna...
diri: i'allah jika betul niatmu maka Tuhanmu akan memberikan apa yang kau mahu...
aku: diri..kau tolong jaga aku baek-baek ye..kita saling nasihat menasihati=))

~~~syahdu~~~

2 comments:

Anonymous said...

moga kembara penuh makna~fi amanillah sis!:)

rindu yg jauh..^_^
murni-

naz_irah said...

jazakillah sis yg jauh!!

huhu rindu muni..

dah 3hari balik dr kembara..tp xsempat nak update lg..

tunggu....