Monday, October 6, 2008

kemana kau menghilang setelah sekian lama wahai diri...
kemena??kenapa terlalu lama menyepi tanpa sebutir bicara di lontarkan, tanpa sebait kata, tanpa apa-apa khabar...
apa yang telah terjadi pada dirimu????
***aku rindu semua ini..sungguh aku rindu..***
apa yang engkau rindukn??
kau telah lama hilang..hilang dari sehari demi sehari...
***tidak..aku masih disini..aku tidak pernah hilang kemana-mana.cuma aku tak berdaya untuk berada disini.kadang-kadang aku meronta-ronta untuk berada disini tapi tak boleh, seperti ada sesuatu yang sentiasa menghalang diri ini...aku rindu..***
apa tindakan seterusny??
***ketika aku dlm kelalaian dibuai permainan syaitan terasa seperti begitu indah apa yang dianggap bodoh bila aku menyedarinya..sungguh ruginy diri ini selalu mengikut al-hawa' yang sentiasa memakan diri ini.oh Tuhan ku mohon..kuatkanlah diri ini..tetaplah aku berada di jalanMu***

..rejab..sya'aban..ramadhan..terus pergi meninggalkan daku...

No comments: