Sunday, March 29, 2009

jadi fasi ^_^



SALAM dihulurkan tanda permulaan
untuk semua sahabat-sahabatku hehehhe...saja nak bermadah2 siket tapi xjadilah nak bermadah malas nak pikiaq hohohoh...

erm buat yang nak dengar silalah baca buat yang xnak takpe next
entry nnt bace eh..
weekend ritu aku da 2 agenda yg berlangsung jeng..jeng..jeng..
first da seminar buat student ipt yg "kampung" dan "bandar". bermula jumaat mlm sampai ahd tghr..mulanya aku agak keberatan untuk mengajak sahabat-sahabat untuk join seminar ini kerana aku xleh nak commite 100% pd program tue krn hari berikutnya aku da HK kat ukm. tapi takdir Allah mengatasi segalanya dan itulah yang terbaik buatku dan mereka(KAMI). ramai yg sudi dtg ke seminar itu alhamdulillah..jadinya aku akn jadi fasi untuk program itu. mulanya tak bleh jadi fasi sebab bnyk benda yg xsettle lagi(lab report, asgmnt n tuto)..tp labreport bleh siap hari jumaat ptg so beban dah ringan siket la hehhe.. "bleh la jd fasi"..

maaf dpohon buat ajk2 yg bertungkus lumus mengangkut dan sediakan makanan pd program itu..maaf sgt2 xleh nak commite btul2 ada ja halangan yg datang..buat kak siti maaf la kita salah jln lagi huhuhu..

pagi ahad sepatutnya aku kena conduct senamrobik tapi tgk adik2 mcm xbersemangat je..kami ubah plan pg jogging kat playground hehehe..



"kampung"=local
"bandar" =ovrc
HK =hari keluarga

No comments: