Thursday, February 26, 2009

hari ini..

salam alaik semua..
ermm ada benda best nak kongsi dengan semua orang..tadi saya baru je berkunjung ke PTSL(perpustakaan tun seri lanang)..tibe2 ternampak buku "investment akhirat"

belek2 buku tue dan baca sinopsisnya
"ermm..best2 nak pinjam la..", aku bermonolog sendirian. tapi tak boleh pinjam cos tak pulangkan lagi buku yang tengah pinjam tue.

tapi apa pun nk kongsi sedikit daripada ayt yg terdpat dalam buku ini..

"hati diciptakan sbg persinggahan zikir, namun berubah fungsinya menjadi persinggahan hawa nafsu. dan tidak ada yang dapat mengusir hawa nafsu kecuali rasa takut yg mencengkam dan kerinduan yang mendalam terhadap Yang Maha Esa.."

2 comments:

Anonymous said...

salam..naz,ape kabo??hehe..maaf la, aku tengah mensibukkan diri dengan tarbiyyah dan tugasan..Iman ku tengah yanqus dan syukur Allah masih bagi signal tu..Doakan aku,aku mahu jadi hamba yg kuat taqarrub dengan Allah..huhu..Rindu kat ag..jemputla mai kenduri pian kawen nanti 21.3.09.insyaAllah aku balik..ana uhibbuki fillah

Anonymous said...

oh ya..lupa lak,ag sehat ke??iman mu yaziq au yanqus?Semoga Allah sentiasa memberimu hidayahNYa dan melindungimu dari kejahatan syaitan dan pengikutnya